Deze publicatie maakt gebruik van cookies

We gebruiken functionele en analytische cookies om onze website te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om gepersonaliseerde advertenties op social media weer te geven. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.

Team SNS Tegelen | In de Beeten 15 | 5931 NZ Tegelen

Telefoon: 030 6 333 000

Email: snsbank.tegelen@sns.nl

En mooi meegenomen: op dit moment hebben we een actie op de Overstapservice. Met de Overstapservice helpen we jou om over te stappen naar SNS. Wij zorgen ervoor dat alle incasso’s automatisch worden overgeschreven naar jouw nieuwe rekening bij SNS. Dat scheelt een hoop werk.

Nieuwsgierig? En wil je weten wat SNS nog meer te bieden heeft? Neem een kijkje op onze site www.snsbank.nl hier vind je meer informatie over onze producten en werkwijze in duidelijke taal

We hopen je snel te verwelkomen in onze winkel, de koffie staat klaar!

Zelfredzaam worden is ook een training internetbankieren aanbieden. Lukt het niet bij de eerste keer? Dan misschien bij de tweede of derde keer. De aanhouder wint.

Ouders krijgen ook tips over hoe ze hun kind(eren) wegwijs kunnen maken in de digitale betaalwereld. (Hierover hebben we vorig jaar in PUIK aandacht aan besteed.) Daarom geven we ook gastlessen op scholen onder het mom jong geleerd is oud gedaan!

De menselijke maat is ook een hypotheekgesprek voeren. Wat zijn jouw wensen, wat zijn de mogelijkheden en welke aanbieder past daarbij? Dat hoeft echt niet de hypotheek van SNS te zijn! Gelukkig werken we met meerdere geldverstrekkers zodat er vrijwel altijd een partij bij zit die bij jouw situatie past.

Wat fijn is om te constateren is dat persoonlijk contact niet alleen voor de oudere generatie belangrijk is. Steeds meer jongeren vinden het ook fijn om een persoonlijk gesprek met hun bank te kunnen voeren. Om even te kunnen sparren met een deskundige in plaats van te chatten met een chatbox. Er gaat niets boven face to face!

Vind jij persoonlijk contact, een sparringspartner en een luisterend oor ook belangrijk? Loop dan eens binnen. Ga het gesprek met ons aan en ervaar zelf hoe persoonlijk contact voor jou een meerwaarde is. Of misschien heb je ouders die het vervelend vinden dat ze niet meer ‘gewoon’ naar de bank kunnen. Ook zij zijn welkom bij SNS.

10x tevergeefs naar de stad geweest om kleren te kopen en nu loop je zomaar tegen die mooie winterjas aan…? Snel een overboeking in de app van de spaar- naar de betaalrekening en de jas is van jou!

Met andere woorden, mensen zijn ook veel zelfredzamer geworden en hebben hun zaken meer in eigen handen. Hier spelen wij als SNS graag op in. 

Iedereen mag binnenlopen. We gaan niet vertroetelen, we gaan onze klanten wel helpen tot ze het zelf kunnen. Ook wij willen dat iedereen zelfredzaam wordt.

Zelfredzaam is niet dat je persé de app op jouw telefoon moet hebben. Nee hoor, we hebben meer mogelijkheden.

Heb jij voor een jarige collega een cadeautje gekocht en krijg je nu van alle overige collega’s € 2,-? Hoe vaak heb jij moeten vragen om die € 2,- te krijgen? En hoe vaak heb je bij jezelf gedacht: ‘laat maar zitten’? Ook nu is een betaalverzoek de oplossing, geen gezeur en direct terug op je rekening.

Dus ja, tijden zijn veranderd. En toch….er zijn ook heel veel voordelen. Nu kunnen zaken heel snel, met weinig moeite, geregeld worden. Ga je met jouw vrienden op stap? Je hoeft geen cash geld meer bij te leggen, niemand krijgt ‘de beurs’ toebedeeld, alles wordt achteraf verrekend met een betaalverzoek hoe makkelijk is dat!

Bij SNS hebben we gelukkig kantoren waar mensen binnen kunnen lopen. Daar horen we dan ook geregeld: ‘wat fijn dat je hier nog naar binnen kunt voor persoonlijk contact’.

Dat vinden wij dus ook en daarom is het ook zo’n fijne werkplek. Werken met de menselijke maat.

Vroeger…..ja vroeger was alles anders. Vroeger had je ook nog handje klap, dat bestaat nu niet meer. Alles moet verantwoord en vastgelegd worden, het liefst in drievoud.

Iedere keer als dit thema voorbij komt sta ik toch even stil bij het bankzaken doen. En dan met name hoe het vroeger was en nu gaat. Wat er allemaal veranderd is en dan ook nog het tempo waarin!

Het is weer zover….WEEK VAN HET GELD 11 t/m 15 maart

Klik hier om je gratis in te schrijven voor Puik | Deel deze pagina:

Team SNS Tegelen | In de Beeten 15 | 5931 NZ Tegelen

Telefoon: 030 6 333 000

Email: snsbank.tegelen@sns.nl

En mooi meegenomen: op dit moment hebben we een actie op de Overstapservice. Met de Overstapservice helpen we jou om over te stappen naar SNS. Wij zorgen ervoor dat alle incasso’s automatisch worden overgeschreven naar jouw nieuwe rekening bij SNS. Dat scheelt een hoop werk.

Nieuwsgierig? En wil je weten wat SNS nog meer te bieden heeft? Neem een kijkje op onze site www.snsbank.nl hier vind je meer informatie over onze producten en werkwijze in duidelijke taal

We hopen je snel te verwelkomen in onze winkel, de koffie staat klaar!

10x tevergeefs naar de stad geweest om kleren te kopen en nu loop je zomaar tegen die mooie winterjas aan…? Snel een overboeking in de app van de spaar- naar de betaalrekening en de jas is van jou!

Met andere woorden, mensen zijn ook veel zelfredzamer geworden en hebben hun zaken meer in eigen handen. Hier spelen wij als SNS graag op in. 

Iedereen mag binnenlopen. We gaan niet vertroetelen, we gaan onze klanten wel helpen tot ze het zelf kunnen. Ook wij willen dat iedereen zelfredzaam wordt.

Zelfredzaam is niet dat je persé de app op jouw telefoon moet hebben. Nee hoor, we hebben meer mogelijkheden.

Wat fijn is om te constateren is dat persoonlijk contact niet alleen voor de oudere generatie belangrijk is. Steeds meer jongeren vinden het ook fijn om een persoonlijk gesprek met hun bank te kunnen voeren. Om even te kunnen sparren met een deskundige in plaats van te chatten met een chatbox. Er gaat niets boven face to face!

Vind jij persoonlijk contact, een sparringspartner en een luisterend oor ook belangrijk? Loop dan eens binnen. Ga het gesprek met ons aan en ervaar zelf hoe persoonlijk contact voor jou een meerwaarde is. Of misschien hebje ouders die het vervelend vinden dat ze niet meer ‘gewoon’ naar de bank kunnen. Ook zij zijn welkom bij SNS.

Zelfredzaam worden is ook een training internetbankieren aanbieden. Lukt het niet bij de eerste keer? Dan misschien bij de tweede of derde keer. De aanhouder wint.

Ouders krijgen ook tips over hoe ze hun kind(eren) wegwijs kunnen maken in de digitale betaalwereld. (Hierover hebben we vorig jaar in PUIK aandacht aan besteed.) Daarom geven we ook gastlessen op scholen onder het mom jong geleerd is oud gedaan!

De menselijke maat is ook een hypotheekgesprek voeren. Wat zijn jouw wensen, wat zijn de mogelijkheden en welke aanbieder past daarbij? Dat hoeft echt niet de hypotheek van SNS te zijn! Gelukkig werken we met meerdere geldverstrekkers zodat er vrijwel altijd een partij bij zit die bij jouw situatie past.

Klik hier om je gratis in te schrijven voor Puik | Deel deze pagina:

Heb jij voor een jarige collega een cadeautje gekocht en krijg je nu van alle overige collega’s € 2,-? Hoe vaak heb jij moeten vragen om die € 2,- te krijgen? En hoe vaak heb je bij jezelf gedacht: ‘laat maar zitten’? Ook nu is een betaalverzoek de oplossing, geen gezeur en direct terug op je rekening.

Dus ja, tijden zijn veranderd. En toch….er zijn ook heel veel voordelen. Nu kunnen zaken heel snel, met weinig moeite, geregeld worden. Ga je met jouw vrienden op stap? Je hoeft geen cash geld meer bij te leggen, niemand krijgt ‘de beurs’ toebedeeld, alles wordt achteraf verrekend met een betaalverzoek hoe makkelijk is dat!

Bij SNS hebben we gelukkig kantoren waar mensen binnen kunnen lopen. Daar horen we dan ook geregeld: ‘wat fijn dat je hier nog naar binnen kunt voor persoonlijk contact’.

Dat vinden wij dus ook en daarom is het ook zo’n fijne werkplek. Werken met de menselijke maat.

Vroeger…..ja vroeger was alles anders. Vroeger had je ook nog handje klap, dat bestaat nu niet meer. Alles moet verantwoord en vastgelegd worden, het liefst in drievoud.

Iedere keer als dit thema voorbij komt sta ik toch even stil bij het bankzaken doen. En dan met name hoe het vroeger was en nu gaat. Wat er allemaal veranderd is en dan ook nog het tempo waarin!

Het is weer zover….WEEK VAN HET GELD 11 t/m 15 maart